Skoči na vsebino

Pravno obvestilo

Zavod Ajda je odgovoren za vaše podatke in je »upravljavec vaših podatkov«, ki jih prejme neposredno od vas, prek spletne strani www.zavod-ajda.si ter udeležbe na dogodkih, delavnicah in izobraževanjih katere organizira Zavod Ajda.

Upravljavec osebnih podatkov in kontaktni podatki

Ta politika velja za obdelavo (uporabo) katerihkoli osebnih podatkov, ki jih izvaja Zavod Ajda ali ki se izvajajo v imenu upravljavca.

Podatki o upravljavcu:

Zavod Ajda

Naslov: Drska 33

Telefon: +386 41 339 654

E-pošta: suzana@zavod-ajda.si

Katere osebne podatke obdelujemo?

  • Osnovni kontaktni podatki (ime, priimek, telefonska številka, e-naslov).
  • Podatki o uporabi naše spletne strani in komunikacije način, na katerega uporabljate naše spletne strani in/ali odpirate oziroma posredujete naša sporočila, vključno s podatki, zbranimi s piškotki in drugimi tehnologijami za sledenje (podrobnosti o uporabi piškotkov so navedene na naši spletni strani).
  • Podatki, ki jih potrebujemo za izpolnitev pogodbe in izvedbo storitve (npr. podatki za naročanje na terapije in obravnave).
  • Podatki o zgodovini stranke: stopnja zadovoljstva stranke, prejete ponudbe, zgodovina akcij/odzivi na kampanje, sodelovanje na dogodkih (lokacija, družba), zgodovina pritožb, zgodovina storitev.

 

Pravne podlage za obdelavo osebnih podatkov

Vaše osebne podatke lahko obdelujemo na naslednjih pravnih podlagah:

  • Kadar je to potrebno za izpolnitev naših zakonskih obveznosti (npr. izdaja računov za izvedene storitve…).
  • Kadar je obdelava vaših osebnih podatkov potrebna za sklenitev in izpolnitev pogodbe (o izvedbi storitve), ki ste jo sklenili z nami ali ker ste od nas želeli ponudbo.
  • Kadar ste za obdelavo svojih osebnih podatkov podali privolitev za obdelavo za posamezen namen obdelave, pri čemer imate vedno pravico, da dano privolitev prekličete; (npr. za pošiljanje oglasnih sporočil, akcijskih ponudb, novic…).
  • Kadar imamo za obdelavo vaših osebnih podatkov zakonit interes (npr. ko vas kontaktiramo preko telefona ali e-maila, da se dogovorimo za svetovanje , obravnavo ali terapijo, izvedbo izobraževanj, delavnic,…).

 

Nameni obdelave osebnih podatkov

Vaše osebne podatke lahko uporabljamo za enega ali več navedenih namenov:

  • Informacijsko podporo pri naročanju in izvedbi storitve.
  • Komuniciranje z vami glede zagotavljanja naših storitev ter odgovarjanja na vaša povpraševanja;
    sklenitev pogodbe in izpolnitev obveznosti, ki izhajajo iz sklenjene pogodbe.
  • Tržno komuniciranje (pošiljanje e-pošte, navadne pošte, SMS sporočil in ostalih elektronskih sporočil).
  • Tržno komuniciranje na podlagi prilagojenih oz. individualiziranih ponudb in sporočil, na oblikovanja uporabniških profilov oziroma razvrščanja v skupine, od katerih lahko vsaka prejema tržno komunikacijo z drugačno vsebino. Pri oblikovanju profilov spremljamo tudi posameznikovo aktivnost (kot npr. čas, ki ga posameznik preživi na določeni vsebini, katere vsebine ga zanimajo in odpiranje e-poštnih sporočil) ter frekvenco in vrednost preteklih naročil.
  • Za uveljavljanje kakršnihkoli pravnih zahtevkov in reševanje sporov.
  • Za statistične analize o prodaji naših storitev in o uporabi naših spletnih aplikacij.

 

Kako dolgo hranimo vaše osebne podatke in kaj se z njimi zgodi potem?

Osebne podatke, ki jih obdelujemo na podlagi vaše privolitve, hranimo trajno oz. do preklica te privolitve z vaše strani.

Podatke o izdanih računih hranimo 10 let od izdaje.

Podatke, ki so potrebni za sklenitev in izpolnitev pogodbe med vami in nami, hranimo še 5 let od izpolnitve pogodbe (izvedbe storitev).

Po poteku roka hrambe osebne podatke učinkovito izbrišemo ali anonimiziramo, kar pomeni, da jih obdelamo na tak način, da jih nikakor ni več mogoče povezati z vami oz. jih pripisati vam.

Prostovoljnost posredovanja podatkov in posledice ne posredovanja

Posredovanje osebnih podatkov je prostovoljno. Osebnih podatkov nam niste dolžni posredovati, vendar pa v primeru, da jih ne posredujete, ne morete prejeti določenih storitev, se naročiti na terapije in obravnave oziroma z nami ne morete skleniti pogodbe. Kateri podatki so taki, da njihovo ne posredovanje povzroči navedene posledice, bomo navedli vsakič, ko bomo od vas pridobivali osebne podatke.

Kako zbiramo vaše osebne podatke?

Zavod Ajda osebne podatke med drugim obdeluje v naslednjih primerih:

  • Če se na nas obrnete neposredno, na primer prek spletne strani www.zavod-ajda.si ali prek telefonske linije in potrebujete informacije o naših storitvah ali se želite naročiti na obravnavo ali terapijo v našem centru.
  • Če se prijavite na dogodek ali delavnico, katero organizira oz. soorganizira Zavod Ajda.
  • Če se odzovete na naše akcije neposrednega trženja, na primer če izpolnite kupon za nagradno igro ali vnesete podatke na naši spletni strani (npr. prijava na E-novičke)
  • Če nam vaše osebne podatke na vašo zahtevo posredujejo druge tretje osebe.

Če posredujete podatke v imenu nekoga drugega, morate zagotoviti, da je bil ta predhodno obveščen in seznanjen s tem obvestimo o varstvu osebnih podatkov. Če ste mlajši od 16 let, nam osebne podatke posredujte le, če imate za to dovoljenje starša ali skrbnika.

Vljudno vas prosimo, da nam pomagate ohranjati ažurnost podatkov tako, da nam sporočite vsako spremembo svojih kontaktnih podatkov ali preferenc na e-naslov suzana@zavod-ajda.si

Kako so lahko podatki o vas uporabljeni?

Uporaba osebnih podatkov mora v skladu s pravom EU temeljiti na eni od predvidenih pravnih “podlag”. Za vsako uporabo osebnih podatkov, ki je opredeljena v tem obvestilu, moramo navesti pravno podlago na kateri vršimo uporabo. Razlaga obsega podlag je tukaj. Pravno podlago, ki jo uporabimo za utemeljitev uporabe vaših podatkov, navajamo poleg posamezne uporabe.

Kdo ima dostop do vaših osebnih podatkov?

Vaših osebnih podatkov ne posredujemo in ne omogočamo seznanitve z njimi tretjim osebam (izven Zavod Ajda) razen tistim, ki imajo z nami sklenjeno pisno pogodbo, na podlagi katere izvajajo določena opravila v zvezi z obdelavo podatkov in so dolžni spoštovati zakonodajo glede obdelave in varstva osebnih podatkov (t.i. pogodbeni obdelovalci).

Pogodbeni obdelovalci, ki jim posredujemo osebne podatke, so:

  • Ponudniki storitev marketinga.
  • Ponudniki pošiljanja e-poštnih sporočil.
  • Ponudniki programske opreme za vodenje poslovanja (naročanje, fakturiranje, plačevanje, optimizacija poslovanja…).

Pogodbeni obdelovalci smejo osebne podatke obdelovati zgolj v okviru naših navodil in osebnih podatkov ne smejo obdelovati za lastne namene. Zavezani so, skupaj s svojimi zaposlenimi, k varovanju zaupnosti vaših osebnih podatkov. Pogodbeni obdelovalci osebnih podatkov ne iznašajo v tretje države (izven držav članic Evropskega gospodarskega prostora – članice EU ter Islandija, Norveška in Liechtenstein), razen v ZDA – vsi pogodbeni obdelovalci v ZDA so vključeni v program Privacy Shield.

Kako varujemo vaše osebne podatke?

Uporabljamo vrsto varnostnih ukrepov, vključno z orodji za šifriranje in avtentikacijo, da zaščitimo in zagotavljamo varnost, celovitost in dostopnost vaših podatkov in informacij.

Čeprav pri prenosu podatkov prek spleta ali spletne strani ni mogoče zagotoviti popolne zaščite pred kibernetskimi napadi, si z našimi podizvajalci in poslovnimi partnerji močno prizadevamo izvajati fizične, elektronske in postopkovne zaščitne ukrepe za zaščito vaših podatkov v skladu z veljavnimi zahtevami glede varstva podatkov. Med drugim uporabljamo tudi naslednje ukrepe:

  • Strogo omejen osebni dostop do vaših podatkov glede na potrebo po seznanitvi in izključno za navedeni namen.
  • Prenos zbranih podatkov izključno v šifrirani obliki.
  • Strogo zaupni podatki, na primer podatki o kreditnih karticah, se hranijo le v šifrirani obliki.
  • Sistemi IT so zaščiteni s požarnim zidom, da se prepreči nepooblaščeni dostop, na primer hekerjem.
  • Stalno spremljanje dostopa do sistemov IT za odkrivanje in preprečevanje zlorabe osebnih podatkov.

Kadar vam dodelimo (ali kadar sami izberete) geslo, ki vam omogoča dostop do nekaterih delov naše spletne strani ali katerega koli drugega portala, aplikacije ali storitve, ki jo upravljamo, ste odgovorni za varovanje zaupnosti takega gesla in za upoštevanje vseh drugih varnostnih postopkov, o katerih vas obvestimo. Prosimo vas, da gesla nikomur ne razkrijete.

Kakšne pravice imate v zvezi z osebnimi podatki, kako lahko prekličete privolitev za obdelavo in kakšne so posledice preklica

Glede svojih osebnih podatkov imate pravico, da od nas kadarkoli zahtevate:

  • Potrditev, ali obdelujemo vaše osebne podatke.
  • Dostop do osebnih podatkov in naslednje informacije: namene obdelave; vrste osebnih podatkov; uporabnike ali kategorije uporabnikov, ki so jim bili ali jim bodo razkriti osebni podatki, zlasti uporabnike v tretjih državah ali mednarodnih organizacijah; predvideno obdobje hrambe osebnih podatkov ali, če to ni mogoče, merila, ki se uporabijo za določitev tega obdobja; obstoj avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov ter razloge zanj kot tudi pomen in predvidene posledice take obdelave za vas.
  • Eno (brezplačno) kopijo osebnih podatkov v obliki, ki jo določite sami (če je zahteva podana z elektronskim sredstvom za komunikacijo in ne zahtevate drugače, se kopija zagotovi v elektronski obliki); za dodatne kopije, ki jih zahtevate, lahko zaračunamo razumno pristojbino ob upoštevanju stroškov.
  • Popravek netočnih osebnih podatkov.
  • Omejitev obdelave, kadar:
    – Oporekate točnosti osebnih podatkov, in sicer za obdobje, ki nam omogoča preveriti točnost osebnih podatkov.
    – Je obdelava nezakonita in nasprotujete izbrisu osebnih podatkov ter namesto tega zahtevate omejitev njihove uporabe.
    – Osebnih podatkov ne potrebujemo več za namene obdelave, pa jih vi potrebuje za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov.
  • Izbris vseh osebnih podatkov (pravica do pozabe), če so izpolnjene predpostavke iz člena 17 Splošne uredbe o varstvu podatkov, predvsem pa v primeru, kadar prekličete privolitev za obdelavo osebnih podatkov.
  • Izpis osebnih podatkov v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, s pravico, da te podatke posredujete drugemu upravljavcu, ne da bi vas mi pri tem ovirali.
  • Prenehanje uporabe osebnih podatkov za namene neposrednega trženja, vključno z oblikovanjem profilov.
  • Da za vas ne velja odločitev, ki temelji zgolj na avtomatizirani obdelavi, vključno z oblikovanjem profilov, če so izpolnjene predpostavke iz člena 22 Splošne uredbe o varstvu podatkov.

Prav tako imate pravico, da zoper nas vložite pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu, če menite, da obdelava vaših osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu podatkov.

Zahteve po vaših podatkih – za izpolnitev naših zakonskih obveznosti do organov pregona, regulatornih organov in sodišč

Za vse upravljavce veljajo zakoni držav, v katerih delujejo, te zakone pa morajo spoštovati. To vključuje zagotavljanje informacij organom pregona, regulatornim organom in sodiščem ter tretjim strankam v sporu v zvezi s postopki ali preiskavami kjerkoli na svetu, kadar se to zahteva. Če je to dovoljeno, bomo na vas naslovili vsako takšno zahtevo oziroma vas bomo pred našim odzivom obvestili, razen če bi to oviralo preprečevanje ali odkrivanje kaznivega dejanja.

Posredovanje osebnih podatkov za namene Zahtev po vaših podatkih je zakonska obveznost, ki je odvisna od posamezne zahteve.

Utemeljitev uporabe: Zakonska obveznost, vlaganje ali uresničevanje pravnih zahtevkov oziroma obramba pred njimi.

Postopek uveljavljanja pravic

Če imate kakršnakoli vprašanja v zvezi z našo uporabo vaših podatkov, se najprej obrnite na nas preko elektronskega naslova suzana@zavod-ajda.si

Svoje zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko naslovite v pisni obliki na katerikoli kontakt, ki je naveden pod upravljavec osebnih podatkov in kontaktni podatki.

Za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko od vas zahtevamo dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrnemo le v primeru, da dokažemo, da vas ne moremo zanesljivo identificirati.

Na vašo zahtevo s katero uveljavljate svoje pravice v zvezi z osebnimi podatki, moramo odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema vaše zahteve.

Pravilnik o zavarovanju osebnih podatkov

Na podlagi 25. člena Zakona o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07) in ob upoštevanju vsebine Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov (v nadaljevanju Splošna uredba) je: Zavod Ajda, Drska 33, 8000 Novo mesto, matična številka:  9036849000, davčna številka: 56762011.

PIŠKOTKI

Vaše nastavitve piškotkov na tej spletni strani

Vaše nastavitve za uporabo piškotkov: Uporabo piškotkov ste sprejeli.

Obvestila o uporabi piškotkov Zavod Ajda

Piškotek je majhna besedilna datoteka, ki jo določene spletne strani shranjujejo na vašem računalniku.

V okviru te spletne strani se piškotki uporabljajo za izboljšanje uporabniške izkušnje naših strank. Zavod Ajda obravnava vašo zasebnost resno. Spodaj so navedene podrobnosti uporabljenih piškotkov, navodila kako se prepreči njihovo shranjevanje in kakšen vpliv ima to na vašo uporabniško izkušnjo na spletni strani.

Omogočanje/onemogočanje vseh piškotkov

Piškotke lahko sprejmete ali zavrnete s spremembo nastavitev v svojem brskalniku. Vendar pa ne boste mogli uporabljati vseh interaktivnih funkcij spletne strani, če piškotki ne bodo omogočeni.

Najnovejši spletni brskalniki omogočajo nadzor nad piškotki, ki so se shranili, s pomočjo nastavitev brskalnika. Če želite izvedeti več o piškotkih, vključno s tem kateri piškotki so se shranili ter kako jih upravljati in izbrisati, obiščite spletno stran www.allaboutcookies.org.

Omogočanje/onemogočanje določenih piškotkov

Zavod Ajda si prizadeva zagotoviti možnost, da upravljate svoje nastavitve piškotkov v okviru naše spletne strani, vendar pa je to še v postopku razvoja. Kot vmesni korak vam spodaj navajamo podrobnosti vseh piškotkov, ki se shranjujejo na naših spletnih straneh, njihov namen in podrobnosti o tem, kako jih onemogočiti, kjer je to mogoče.

Podrobnosti piškotkov na tej spletni strani temeljijo na priročniku Mednarodne trgovinske zbornice za naslednje kategorije piškotkov: nujno potrebni, učinkovitost delovanja, funkcionalnost ali ciljanje.

Spodaj je razlaga piškotkov, ki jih uporabljamo, in zakaj jih uporabljamo. Informacije se redno posodabljajo, vendar pa vas prosimo, da nas v primeru, da zasledite neskladje, o tem obvestite.

  • _gid: Google Analytics – anonimna analitika spletne strani – trajanje: 24 ur
  • _ga, _gat: Google Analytics – Piškotke namesti Google Analytics za spremljanje analitičnih podatkov o obiskih na spletni strani. Dokler se ne strinjate z namestitvijo piškotkov, ti piškotki ne zbirajo nobenih osebnih podatkov. – trajanje: do 2 leti

 

Sharing tools

Spletna stran Zavod Ajda vsebujejo vgrajene gumbe za “deljenje”, s katerimi se omogoča uporabnikom spletne strani, da delijo vsebine s svojimi prijatelji na družabnih omrežjih, kot sta Facebook in Linkedin. Te spletne strani lahko shranjujejo piškotke, ko se prijavite v njihovo storitev. Zavod Ajda ne nadzira nastavitev piškotkov teh spletnih strani. Prosimo vas, da na spletnih straneh tretjih oseb preverite in pridobite več informacij o njihovih piškotkih in kako jih upravljati.

 3. PRAVNO OBVESTILO

Opozorilo o ponarejenih elektronskih sporočilih

Zavod Ajda od vas nikoli ne bo zahteval, da pošljete ali potrdite osebne informacije preko elektronske pošte, vključno s podatki kot so vaše ime, priimek, naslov, gesla ali finančne informacije. Če prejmete elektronsko sporočilo od nekoga, ki se izdaja za Zavod Ajda, ki od vas zahteva te vrste informacije, NANJ NE ODGOVARJAJTE. Najverjetneje gre za ponarejeno elektronsko sporočilo, katerega izključni namen je od vas izvabiti vaše osebne informacije. Da bi se zavarovali, priporočamo, da dodate pošiljatelje na seznam blokirane elektronske pošte ali nezaželene pošte.

Uporaba in varovanje podatkov

Pri uporabi naših storitev vas bomo morda prosili za vaše osebne podatke. Posredovanje teh podatkov je prostovoljno. Osebne podatke, ki jih vnesete na spletnih straneh Zavod Ajda, bomo uporabili kot del pogodbenega postopka in v obdelavi vaših zahtevkov. Za svetovanje, oglaševanje in tržne raziskave lahko vaše podatke obdelujemo in uporabljamo le z vašim izrecnim dovoljenjem.

Če ob tem, ko nam izdate dovoljenje za zgoraj navedene namene, dovolite, da vaše osebne podatke lahko uporabljajo tudi druge izrecno navedene tretje osebe, lahko vaše podatke posredujemo tudi njim. Če tega ne dovolite, vaših podatkov ne bomo posredovali drugim osebam.

S tem ko izpolnite svoje podatke in oddate povpraševanje oz. nas kontaktirate preko spletnega obrazca na spletni strani Zavod Ajda, dovolite, da vaše osebne podatke shranimo, obdelamo in uporabim za dejavnosti v zvezi s skrbjo za stranke v smislu preverjanja zadovoljstva strank, podatkov o storitvah in izdelavi ponudb. V tem smislu dovoljujete tudi elektronsko pošiljanje (elektronske pošte, besedilnih sporočil itn.). Na podlagi zakona o varovanju osebnih podatkov lahko svoje dovoljenje prekličete kadarkoli, prav tako lahko kadarkoli zahtevate razkritje obsega shranjenih podatkov o vas, popravke vaših osebnih podatkov, zaustavitev uporabe in izbris teh podatkov, in sicer s pisnim obvestilom na naslov Zavod Ajda, Drska 33, 8000 Novo mesto ali na suzana@zavod-ajda.si

Piškotki

Piškotek je majhna besedilna datoteka, ki se prek spletnega mesta shrani na trdi disk vašega računalnika. Piškotki ne vplivajo na delovanje vašega računalnika in ne vsebujejo virusov. Piškotki z našega spletnega mesta niso namenjeni zbiranju kakršnih koli vaših osebnih podatkov. S pomočjo nastavitev v brskalniku lahko uporabo piškotkov kadarkoli onemogočite. Praviloma se piškotki na našem spletnem mestu uporabljajo samo v času veljavnosti seje za namene anonimnih, statističnih ocen in za namene izboljšanja prijaznosti do uporabnika. Na nekaterih delih spletnega mesta se piškotki občasno uporabljajo tudi v dodatne namene. Ob vstopu v takšne dele spletne strani boste o tem obveščeni.

Avtorske pravice

© Copyright Zavod – Zavod Ajda. Vse pravice pridržane. Za vsa besedila, slike, fotografije, zvočne datoteke, animacije, videoposnetke in njihovo ureditev na spletnem mestu Zavod Ajda veljajo avtorske pravice in druge oblike zaščite intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati v komercialne namene ali za namene distribuiranja, prav tako pa jih ni dovoljeno spreminjati ali objavljati na drugih straneh. Nekatera spletna mesta Zavod Ajda lahko vsebujejo slike, katerih avtorske pravice pripadajo tretjih osebam.

Garancije, odgovornost

Za podatke, ki so na voljo na tej strani, ne veljajo nikakršna zagotovila, izrecna ali implicitna, vključno s kakršnimikoli zagotovili glede primernosti za prodajo, primernosti za uporabo za določen namen ali nekršenjem pravic tretjih oseb. Kljub prepričanju, da so informacije točne, lahko vsebujejo napake ali nenatančnosti. Zavod Ajda ni v nobenem primeru odgovoren za kakršnokoli posebno, neposredno ali posledično škodo, ki je povezana s tem gradivom, razen če je posledica malomarnosti ali namernega škodljivega ravnanja. Zavod Ajda ni odgovoren za vsebino spletnih strani, ki jih vzdržujejo tretje stranke in zaradi tega ne prevzema nikakršnih odgovornosti za povezave s tega spletnega mesta na druga spletna mesta.

Dovoljenja

Namen strani Zavod Ajda je bil vzpostaviti informativno spletno mesto. Vendar pa mora Zavod Ajda varovati svojo intelektualno lastnino, vključno s svojimi blagovnimi znamkami in avtorskimi pravicami. V skladu s tem to spletno mesto ne podeljuje nikakršnih dovoljenj za uporabo intelektualne lastnine zavoda ali intelektualne lastnine tretjih strank.

Alternativno reševanje sporov

Obveščamo vas, da je Evropska komisija vzpostavila spletno platformo za alternativno reševanje potrošniških sporov, tako imenovano platformo SRS (platforma za spletno reševanje potrošniških sporov). Platformo SRS najdete na tej povezavi. Naš elektronski poštni naslov je suzana@zavod-ajda.si. Prosimo, upoštevajte, da smo vam dolžni zagotoviti te informacije ne glede na naše sodelovanje v kateri koli shemi alternativnega reševanja sporov.

 
April, 2024

Suzana veselič Priselac, ZAVOD AJDA

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA ZA SPLETNO NAROČANJE NA STORITVE

SPLOŠNO

  1. Ta pravila določajo splošne pogoje poslovanja za spletno naročanje na storitve, ki jih nudi Zavod Ajda, Drska 33, 8000 Novo mesto (v nadaljevanju: Zavod Ajda ali ponudnik). Splošni pogoji poslovanja za spletno naročanje na storitve, ki jih nudi ponudnik (v nadaljevanju Splošni pogoji poslovanja) so sestavljeni v skladu z določili relevantne področne zakonodaje.
  2. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje ponudnika, ki nudi spletno naročanje na storitve (v nadaljevanju: storitve), pravice uporabnika te storitve (v nadaljevanju: tudi naročnik storitve ali naročnik) ter poslovni odnos med ponudnikom in naročnikom storitve. Kot naročnik storitve se razume vsaka fizična oseba, ki se je naročila na storitev preko spleta.
  3. Navedeni Splošni pogoji poslovanja urejajo spletno naročanje na storitve, ki je na voljo na spletni strani www.zavod-ajda.si
  4. Ti Splošni pogoji poslovanja prevladajo nad nasprotnimi pogodbeni pogoji naročnika storitve ali pogodbenimi pogoji druge osebe, ki odstopajo od teh Splošnih pogojev poslovanja. Ti Splošni pogoji poslovanja veljajo tudi tedaj, če ob zavedanju o obstoju nasprotnih ali drugačnih pogodbenih pogojev naročnika storitve ali druge osebe ponudnik opravi kakršnokoli izpolnitveno ali drugačno konkludentno ravnanje, ki bi se lahko štelo za potrditev nasprotnih ali drugačnih pogodbenih pogojev naročnika storitve ali druge osebe. Veljavnost slednjih je v vsakem primeru izključena. To velja tudi, če bi se pogodbeni pogoji naročnika storitve ali druge osebe lahko šteli za sprejete po vključitvi teh Splošnih pogojev poslovanja.
  5. Spletno naročanje na storitve je storitev, ki omogoča naročanje na storitve, ki jih nudi Zavod Ajda prek spletne strani www.zavod-ajda.si
  6. Zavod Ajda se zavezuje, da bodo naročniku storitve vedno dostopne naslednje informacije:
  • ime in sedež podjetja, kontaktni podatki (telefonska številka, e-naslov),
  • navedba storitev, ki jih nudi preko spletnega naročanja,
  • končne cene storitev, vključno z davki,
  • načini plačila in plačilni pogoji,
  • pogoji in roki za odstop od pogodbe,
  • postopek pritožbe.
  1. Naročilo je mogoče oddati le v slovenskem jeziku.
  2. Potrjeno naročilo predstavlja pogodbo, ki je sklenjena v trenutku potrditve naročila. Naročilo je potrjeno tako, da (i) se naročniku storitve v primeru izbire opcije rezervacija termina pošlje takoj po prejemu rezervacije prošnja za potrditev rezervacije v elektronski obliki na naslov elektronske pošte, ki ga je naročnik storitve posredoval ob rezervaciji, ki jo mora naročnik storitve potrditi – ko jo potrdi, se naročilo šteje za potrjeno, ali (ii) naročnik v primeru izbire opcije rezervacija termina s predhodnim plačilom rezervirano storitev plača preko spleta. Po potrditvi naročila se za naročnika storitve rezervira prost termin.   
  3. Pogodba (naročilo) je shranjena v elektronski obliki na strežniku pogodbenega obdelovalca podatkov in je obravnavana strogo zaupno.       
  4. Kljub vloženim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, si Zavod Ajda pridržuje pravico do napak na spletni strani www.zavod-ajda.si
  5. Zavod Ajda skrbi za izvedbo naročila in organizira izvedbo storitev, ki jih ponuja na svoji spletni strani. Če se izkaže, da storitve iz kakršnegakoli razloga ni mogoče izvesti, bo Zavod Ajda o tem naročnika storitve obvestil v roku dveh delovnih dni in mu povrnil morebitne stroške, ki so že nastali iz tega naslova.


POSTOPEK NAROČILA

  • Naročnik storitve se lahko na storitev naroči preko vmesnika za direktno naročanje, do katerega je mogoče dostopati na spletnem mestu www.zavod-ajda.si naročanje pa je možno tudi preko telefonskih številk +386 (0)41 339 654 ali preko elektronske pošte suzana@zavod-ajda.si. Ob zgoraj navedenih možnostih naročila se ti Splošni pogoji poslovanja uporabljajo smiselno.
  • Naročnik storitve lahko spletno naročilo opravi na spletni strani www.zavod-ajda.si, in sicer lahko izbira med rezervacijo prostega termina za izbrano storitev in rezervacijo prostega termina s predhodnim plačilom. V obeh primerih v obrazec vnese ime, priimek, datum rojstva, elektronski naslov in mobilni telefon. Nato potrdi Politiko zasebnosti in te Splošne pogoje poslovanja in klikne gumb »Naprej«.
  • V primeru, ko naročnik izbere opcijo rezervacije termina, Zavod Ajda takoj, ko prejme rezervacijo prostega termina, pošlje naročniku prošnjo za potrditev rezervacije v elektronski obliki na naslov elektronske pošte, ki ga je naročnik navedel ob rezervaciji. Z dokončno potrditvijo rezervacije se naročilo šteje za potrjeno.
  • V primeru, ko naročnik izbere opcijo rezervacije termina s predhodnim plačilom, je po izbiri prostega termina in vnosu podatkov v naslednjem koraku naročnik storitve seznanjen s plačilnimi pogoji. Plačilo rezervirane storitve preko spleta lahko naročnik izvede s plačilom na tekoči račun. 
  • Pred potrditvijo naročila ima naročnik storitve še enkrat možnost pregledati celotno naročilo. 
  • Zavod Ajda posluje v skladu z Zakonom o davčnem potrjevanju računov.
  • Oddaja rezervacije oz. naročila se opravi prek varne povezave www.zavod-ajda.si. Varna povezava je šifrirana izmenjava informacij med portalom Zavod Ajda in naročnikovim spletnim brskalnikom. Ko naročnik spletni trgovini pošlje informacije, se šifrirajo v njegovem računalniku in dešifrirajo na spletnem mestu Zavod Ajda. Informacij med pošiljanjem ni mogoče prebrati ali nedovoljeno spreminjati.
  • Prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila omogočajo naslednja tehnološka sredstva:
  • Pri naročilu se podatki še enkrat preverijo prek varne (https) povezave. V primeru, da podatki niso pravilni oz. manjkajo, se naročniku izpiše napaka oziroma, katera polja so obvezna in naročilo se ne izvede. Vse napake se tudi beležijo.
  • Naročilo z vsemi podatki se do spletnega mesta pošlje prek varne povezave (https).
  • Naročilo se zavrne v primeru, da poslani podatki ne ustrezajo v celoti.
  • Na vseh stopnjah nakupa se podatki obdelujejo v skladu s splošno Uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR).


    PODATKI O NAROČILU

      • V primeru, da naročnik izbere opcijo rezervacije termina s predhodnim plačilom, mu po plačilu storitve Zavod Ajda posreduje na posredovani elektronski naslov obvestilo o plačani storitvi, po opravljeni storitvi pa mu na posredovani elektronski naslov posreduje oz. mu fizično ob obisku izroči račun. Potrdilo o opravljeni storitvi in račun obsegata naslednje podatke:
      • podatek, da je izvajalec Zavod Ajda, Drska 33, 8000 Novo mesto
      • podatke o naročniku: ime in priimek;
      • podatke o naročenih storitvah (vrsta storitve, termin, podizvajalec);
      • cena storitev, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter popusti;
      • podrobnejša ureditev plačila (način in potrditev plačila).
      • V primeru, da naročnik izbere opcijo rezervacije termina (brez predhodnega plačila), mu po dokončni potrditvi rezervacije Zavod Ajda na posredovani elektronski naslov posreduje obvestilo o potrjenem naročilu, ki obsega naslednje podatke:
      • podatek, da je izvajalec Zavod Ajda, Drska 33, 8000 Novo mesto
      • podatke o naročniku: ime in priimek;
      • podatke o naročenih storitvah (vrsta storitve, termin, podizvajalec);
      • cena storitev, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter popusti;
      • podrobnejša ureditev plačila (možni načini plačila).      


        PLAČILO, PREKLIC ALI ODPOVED POTRJENEGA NAROČILA

        • Storitve se obračunajo po cenah, ki so objavljene na spletni strani www.zavod-ajda.si v trenutku oddaje naročila. Cene ne vsebujejo DDV.
        • Naročene storitve je mogoče plačati le preko računa na tekoči račun. 
        • Zavod Ajda si pridržuje pravico zaradi utemeljenega razloga preklicati izvedbo rezerviranega termina (npr. zaradi bolezni ali zasedenosti podizvajalca, nezmožnosti zagotoviti drugega podizvajalca,…), o čemer obvesti naročnika storitve in mu omogoči izbiro drugega prostega termina. V kolikor se za drug prosti termin ne dogovorita in je naročnik storitve storitev že plačal, mu ponudnik plačana sredstva vrne; namesto tega pa se stranki lahko dogovorita tudi za drugo storitev ob doplačilu oz. vračilu preplačanega dela sredstev. 
        • Potrjeno naročilo lahko naročnik storitve po elektronski ali priporočeni pošti odpove tako, da Zavod Ajda prejme odpoved vsaj 24 ur pred izbranim in potrjenim terminom. Naročilo se šteje za pravočasno odpovedano. V kolikor je naročnik storitve storitev že plačal, mu ponudnik plačana sredstva vrne; namesto tega pa se stranki lahko dogovorita tudi za drug termin izvedbe storitve ali drugo storitev ob doplačilu oz. vračilu preplačanega dela sredstev. Šteje se, da le rok 24 ur ponudniku zagotavlja dovolj časa, da poskusi zagotoviti, da bo odpovedano mesto prevzel drug uporabnik. V kolikor je potrjeno naročilo odpovedano manj kot 24 ur pred izbranim in potrjenim terminom ali ni odpovedano in se naročnik storitve termina ne udeleži, se šteje, da potrjeno naročilo ni pravočasno odpovedano, ne glede na razlog za to (ali ta izvira iz sfere naročnika storitve ali iz razloga višje sile). V tem primeru si ponudnik pridržuje pravico zaračunati ali zadržati polovico 50% vrednosti storitve. 
          Obvestilo o piškotkih

          Naša spletna stran uporablja piškotke za različne namene. Nujne piškotke uporabljamo zato, da omogočimo delovanje spletne strani. Ti piškotki so bili nameščeni ob vstopu na spletno stran. S sprejemom vseh piškotkov bomo na vašo napravo namestili tudi piškotke za spremljanje analitike, piškotke za oglaševanje in piškotke za družbena omrežja, ki vam bodo omogočili boljšo uporabniško izkušnjo.