INTEGRACIJA REFLEKSOV
Tukaj smo za vas in vašega otroka. Naša vizija je nuditi podporo v razvoju otrokom in njihovim družinam, ki se srečujejo z vsakodnevnimi izzivi.
Komu so namenjene?
Namenjene so nosečnicam, dojenčkom, malčkom, otrokom, odraslim.
Kakšni so izzivi?
MOTORIČNI RAZVOJ
- slabo ravnotežje,
- sedi v položaju w,
- ne prečka sredine telesa,
- ima slabo držo in je sključen nad mizo,
- ovija noge okoli stola,
- hodi po prstih,
- je pretirano aktiven,
- ima zelo gibljive sklepe,
- izziv pri metanju in lovljenju žoge,
- med pisanjem/risanjem moli jezik iz ust in dela gibe z ustnicami,
- grizenje nohtov,
- pri zapenjanju gumbov ima izziv
- prav tako pri zavezovanju vezalk,
- njegovi gibi so nekoordinirani, nerodni,
- težko sedi pri miru,
- izziv na področju fine motorike, slab oprijem in slab rokopis.
VEDENJSKI RAZVOJ
- vedno je v pogonu,
- za vse poda nestrinjanje,
- uveljavlja svojo voljo,
- izziv pri osredotočanju na delo,
- je čustveno nestabilen,
- njegovo razpoloženje niha,
- ima strahove, fobije in velikokrat čuti tesnobo,
- izziv pri koncentraciji / slab kratkoročni spomin,
- izziv z pozornostjo in koncentracijo,
- izbruhe čustev in neartikuliran govor, jecljanje
DRUŽBENI RAZVOJ
- pri navezovanju očesnega stika, je sramežljiv, se rad izolira od ostalih,
- pri izražanju v določenih situacijah, je pasiven, nevsiljiv, apatičen.
SLUŠNI RAZVOJ
- občutljiv na zvok,
- težko izloči hrupe iz ozadja,
- izziv pri sledenju navodil.
VIZUALNI RAZVOJ
- preobčutljiv na svetlobo, na dotik,
- izziv pri sledenju črk v knjigi in pri črkovanju besed,
- boji se teme,
- izziv pri vzdrževanju pozornosti, planiranju,
- izziv pri risanju,
- težko nariše 8.
Kdo izvaja?
SUZANA VESELIČ PRISELAC,
Montessori pedagoginja, Licencirana učiteljica Gradnikov gibanja (MBL, Inc.), Licencirana usmerjevalka Gibanja Brain Gym, MNRI Core in Traninig Level 1, Nevromehanika 1.
Dodatno se izobražuje na področju Integracije refleksov po metodi dr. Svetlane Masgutove – MNRI™, Blomberg Rytmic Movement Training 1.,2.,3, Touch for healt 1,2., Fraktalna risba – Art terapija, Terapevtska obravnava otrok s peskovnikom, Montessori za starejše z demenco.
Kje in kdaj potekajo?
Individualne terapevtske obravnave potekajo na lokaciji Šmihel 7, Novo mesto.
Priporočljivo število obiskov?
Priporočljivo je obiskati vsaj 10 individualnih srečanj.
Kako poteka prvo srečanje in vsa ostala?
Na prvem srečanju gremo skozi vprašalnik, ki ste ga izpolnili pred prvim obiskom – pogovorimo se o poteku vaše nosečnosti, rojstvu in razvoju vašega otroka v prvem letu. Kakšni so vaši glavni razlogi zaradi katerega ste se udeležili obiska, kako resni so izzivi in kako vplivajo na vsakdanje življenje vašega otroka, kaj si želite za vašega otroka in kakšni so vaši strahovi in pomisleki.
Metode, ki jih izvajam so edinstvene in pristop zahteva predanost oziroma obiskovanje načrtovanih terminov (priporočam vsaj 10 obiskov), saj le tako lahko oblikujem celosten protokol za vašega otroka.
Kaj s tem pridobite? – redno delo doma in rezultati
Vaje, ki jih pridobite na vsakem posameznem srečanju, je potrebno izvajati dnevno, vsaj tri do šest mesecev. V pozitivno smer lahko pridemo že kmalu, a premiki niso trajni, saj nove živčne povezave niso še izgrajene (potreben je čas) – mielinizacija novih nevronov zahteva ponavljanje, doslednost, čas in predanost mene kot tudi starša. Do vašega otroka pristopam počasi in postopoma.
Na srečanja pridete enkrat na štirinajst dni, po potrebi enkrat tedensko – odvisno od izziva, s katerim se srečujemo.
Izvajanje vaj vam vzame dnevno vsaj 20 minut, po potrebi (odvisno od izziva, tudi več).
Ni čarovnije, ne spremenimo kar naenkrat vsega…
Vendar raste/mo v svojem telesu, samozavest napreduje,…